Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Sposoby załatwiania spraw
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-12-06 12:00:04 przez Mariusz Zjawiński
Akapit nr - brak tytułu
Dyrektor szkoły oraz wicedyrektorzy przyjmują interesantów spoza szkoły w sprawie skarg i wniosków w każdą środę będącą dniem nauki w godzinach 13:00 - 14:00.
Kontakt z dyrekcją w innym terminie wymaga wcześniejszego uzgodnienia terminu za pośrednictwem sekretariatu pod numerem telefonu 95-755-24 75.
Wszelką korespondencję można składać:
Kontakt z dyrekcją w innym terminie wymaga wcześniejszego uzgodnienia terminu za pośrednictwem sekretariatu pod numerem telefonu 95-755-24 75.
Wszelką korespondencję można składać:
- osobiście w Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych im. Unii Europejskiej, ul. Witosa 49, 69-200 Sulęcin, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:00,
- za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych im. Unii Europejskiej, ul. Witosa 49, 69 - 200 Sulęcin,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej: .
O sposobie załatwiania sprawy szkoła powiadamia zainteresowanych pisemnie, telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej w terminach określonych w Kodeksie Postępowania Administracyjnego.
Rejestr skarg i wniosków prowadzi sekretariat. Skargi i wnioski rozpatrują pracownicy w ramach swej właściwości rzeczowej i podpisuje Dyrektor w terminach wynikających z Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
Osoba starająca się o wgląd do dokumentów archiwalnych lub starająca się o duplikat dokumentów, musi złożyć wniosek osobiście w szkole lub przesłać go pocztą tradycyjną lub elektroniczną. Zainteresowana osoba otrzymuje dokument na wniosek - listownie lub odbiera osobiście w sekretariacie szkoły.
Rejestr skarg i wniosków prowadzi sekretariat. Skargi i wnioski rozpatrują pracownicy w ramach swej właściwości rzeczowej i podpisuje Dyrektor w terminach wynikających z Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
Osoba starająca się o wgląd do dokumentów archiwalnych lub starająca się o duplikat dokumentów, musi złożyć wniosek osobiście w szkole lub przesłać go pocztą tradycyjną lub elektroniczną. Zainteresowana osoba otrzymuje dokument na wniosek - listownie lub odbiera osobiście w sekretariacie szkoły.