ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacja o szkole w tekście łatwym do czytania i rozumienia (ETR)

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Informacja o działalności Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych im. Unii Europejskiej w Sulęcinie w tekście odczytywalnym maszynowo

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-02-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Zjawiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-02-28 08:51:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mariusz Zjawiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-02-28 08:52:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mariusz Zjawiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2025-02-28 08:52:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
13 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o szkole w tekście łatwym do czytania i rozumienia (ETR)

Akapit nr 1 - brak tytułu

Witamy w serwisie BIP Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych im. Unii Europejskiej w Sulęcinie.
Jesteśmy szkołą ponadpodstawową.
Jesteśmy jednostką budżetową.
Znajdujemy się w Sulęcinie.
Zapewniamy bezpłatne kształcenie młodzieży.
Prowadzimy działalność dydaktyczno - wychowawczą.
Kształcimy w zawodzie i przedmiotach ogólnokształcących.
Zapewniamy pomoc psychologiczno - pedagogiczną.
 
Zapraszamy do naszej szkoły

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zbigniew Gruca
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-07 12:00:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mariusz Zjawiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-07 12:00:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mariusz Zjawiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-07 12:07:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
259 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »